Sofia Nordblad

Livet med lite extra krydda


Spännande

Idag börjar jag jobba full tid igen. Hoppas bara min rygg orkar, eftersom den har blivit ondare under dom senaste veckorna. Nu tar det sjukt precis hela tiden (när jag står, går, sitter, ligger). Tror att det kan ha med min spondylolys att göra, har googlat runt lite och det står överallt att man måste undvika att anstränga ryggen, och jag har ju inte precis tagit det lugnt. På jobbet böjer- och vänder jag mig hela tiden och bär runt på kläder och tunga lådor, vilket resulterar i en väldigt sjuk rygg.

På tal om något roligare så var vi igår på lägenhetsvisning igen, och den här gången blev vi båda kära i lägenheten. Vi var och kollade på en radhuslägenhet i ett mysigt egnahemshus/radhus området. Vi kände båda att vi kunde se oss själva bo där. Nu är det bara att hålla tummarna att det går vår väg, annars är det bara att fortsätta letandet.

Hejsvejs!



Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång