Sofia Nordblad

Livet med lite extra krydda


Ny vecka

Idag drar min sista deltidssjukledighets arbetsvecka igång. Från och med nästa vecka jobbar jag heltid igen. Är ledig idag och imorgon. Idag har jag redan städat lite här hemma och ätit frukost. Sen måste jag tvätta sängkläder och sen tänkte jag kanske gå en promenad, senare kommer J hem från sin resa.

Imorgon ska jag till Tyks och få medicin igen. Tänk att det redan gått ett halft år, tiden går så otroligt fort. Dom senaste 6 månaderna har jag mått helt okej. Kanske det har och göra med min deltidssjukledighet, men har inte haft lika mycket nervsmärtor, har haft lite mera energi (som har gjort att jag fått saker gjorda på mina lediga dagar), har allmänt känt mig piggare. Nu hoppas jag bara att medicineringen går lika bra som förra gången utan några desto större komplikationer.

Hejsvejs!



Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång